tisdag 20 januari 2009

här är det JÄVLAT party

hÄR ÄR det party !!!!!!!!!!!!!!

Linda min babe 17 år, nej förlåt myndig med andra ord 18 år ;)




hej och hå,

sitter hemma nu och ahr tråkigt. Jenny sitter och lääser tidining. Och vi snart far till linus för att göra mer eller mindre äggstuvning.

Väldigt gott och bra,,,,,,,,,,,,,,,,,, imorgon äre steppan som gäller. Kom igen nu tjejer. När drar vi en fest då? Hör av er snaratst till snillesofia!

Lillazophia@hotmail.com, jag kommer besvara era frågor så fort jag kommer i kontakt med min manager.

I mitt förra nummer fastlog jag och manager att det är över 50% utav oss som råkat ut för att killen inte fått upp den (och skyll inte på fyllan) när det vaknas sexitimes.

visste killar att det om tio år förmodligen är lika slappa som en jävla godis orm,. Skulle det väl inte fortsätta? eller vad säger ni tjejer? tycker ni om godisormar? ;)

Inga kommentarer:

Next to you

Two 'o clock and I wish that I was sleeping. You're in my head like a song on the radio. All I know is that I got to get next to you. Yeah I got to get next to you, Sitting here turning minutes into hours. To find the nerve just to call you on the telephone.
You don't know that I got to get next to you