lördag 31 januari 2009

"jag blev inte rädd" eller hur?..

haha, idag har jag varit på bio med Linda, Marie, mackan och jocke. Vi har sett the unborn, fyfan så läskig film. Natta du hade verkligen inte klarat av att se den ;)

Sen efter det, så skjutsade marie hem mig och linda till mig, vi skulle kolla om volvan startade eftersom john laddade batteriet. Och så klart startade pärlan, så vi for vidare till linda för att hämta hennes föräldrars bil. Sedan har vi varit och kört runt, vi har dock skrämt ida ;) haha! Om du vill veta mer kan du ju ringa och fråga Ida själv om hon verkligen blev rädd! Haha! "jag blev inte rädd, jag visste att det var ni". jojo, tror jag med! Vi såg hur hon satt och skrek i bilen, FYFAN SÅ KUL! haft en väldigt trevlig kväll med mycket omständigheter.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Next to you

Two 'o clock and I wish that I was sleeping. You're in my head like a song on the radio. All I know is that I got to get next to you. Yeah I got to get next to you, Sitting here turning minutes into hours. To find the nerve just to call you on the telephone.
You don't know that I got to get next to you