söndag 28 december 2008

less.

fyfan vad less jag är nu.. Inget går som man vill och man vill bara spy.

Har inte hänt så mycket under lovet, har varit utomlands 2 dagar på nå jävla skit. Inte så värst kul, synd att man inte hann festa så mycket. Hann inte sola heller,. Men det var ändå trevligt.

Idag har jag varit med Jossan och Dennis på valls en stund och åkt pulka :D sen skjutsade jag hem Jossan och vi for hem till Dennis sen, martina kom och hämta oss runt nio sen så for vi på sunes och åt :D nu sitter jag här och väntar på att min syster ska ringa så jag får hämta henne!

Inga kommentarer:

Next to you

Two 'o clock and I wish that I was sleeping. You're in my head like a song on the radio. All I know is that I got to get next to you. Yeah I got to get next to you, Sitting here turning minutes into hours. To find the nerve just to call you on the telephone.
You don't know that I got to get next to you