onsdag 17 december 2008

sista jullovet

Snart börjar mitt sista jullov för skolan.. Sen är det bara en termin kvar och efter det är det STUDENTEN! Fyfan va kul, student tagg. Igår var jag i luleå och såg på nån spelning med ida och traktorlasse! :) Och idag har jag inte haft några lektioner alls, jag har varit på hälsomöte och vi kanske ska få fara till Lund, ändå kul :) Jag har även varit på en dans uppvisning och dom var väldigt duktiga. Nu sitter jag hära och ska snart starta igång en tvätt maskin och få lite kläder rena :) ha det gött

Inga kommentarer:

Next to you

Two 'o clock and I wish that I was sleeping. You're in my head like a song on the radio. All I know is that I got to get next to you. Yeah I got to get next to you, Sitting here turning minutes into hours. To find the nerve just to call you on the telephone.
You don't know that I got to get next to you