onsdag 17 december 2008

Utmana Ida







idag har jag pratat med Ida och bestämde mig för att utmana henne om att vaka, se vem som håller sig vaken längst! Men icke inte vill hon utmana mig, tråkmåns! Kom just hem från Martina iallafall, hon skickade ut mig och Natta ur hennes lägenhet för att hon ville sova, så då beslöt jag mig för att fara hem också! Skjutsade hem natta, och nu sitter jag här och har skit tråkigt ;/ Inte ens en smula trött, jobbigt! Vi får se om K kanske kan hålla sig vaken med mig, vi får hoppas på det :)


Ska se kung fu panda nu, Ha det!






2 kommentarer:

NataliJonsson* sa...

Hahhaa, snygga bilder på idaho!:>

Anonym sa...

Om Ida är den på bilderna så tror jag att hon är bäst av alla på att vaka, fick som den erfarenheten på nån festival i somras...

Next to you

Two 'o clock and I wish that I was sleeping. You're in my head like a song on the radio. All I know is that I got to get next to you. Yeah I got to get next to you, Sitting here turning minutes into hours. To find the nerve just to call you on the telephone.
You don't know that I got to get next to you